Fizioterapie

icon shape
         Fizioterapia se referă la acțiunea factorilor diverși cum ar fi : electricitate, căldură, apă, lumină, substanțe active asupra organismului.  Cu ajutorul aparatelor și a tehnologiei de ultimă generație în dozaje prescrise de către medicul de recuperare medicală obținem efecte spectaculoase asupra țesuturilor musculare și articulare , asupra nervilor
         Modul de acțiune al agenților fizici asupra organismului uman este cunoscut de secole , astfel luăm în considerare faptul ca orice agent electric aplicat asupra organismului viu constituie un stimul și provoacă o reacție în țesuturi fapt ce poate fi exploatat în scop terapeutic iar utilizarea lor cu scop de tratare și recuperare duce la îmbunătățirea și menținerea mobilității, reduce până la dispariție durerile musculare și articulare, îmbunătățește forța și tonusul muscular , putem ajuta la  regenerarea nervilor afectați.
         Efectele procedurilor de electroterapie au importante efecte antialgice (calmarea durerii), antiinflamatorii (eliminarea inflamatiilor articulare si musculare), decontracturante (eliminarea contracturilor), miorelaxante (relaxare musculara), antiedematoase (infiltrarea unui lichid seros intr-un tesut subcutanat).
         Combinele noastre de fizioterapie conțin toate formele de curenti de joasă, medie și înaltă frecvență, vector interferential, galvanic, iontoforeză, EMS , TENS , TRABERT etc.

Categorii de produse