Fizio-Kineto

icon shape
Organismul uman în special nervii și mușchii sunt extremi de sensibili la acțiunea factorilor fizici (electricitate,caldură,apă, lumină) fapt ce poate fi exploatat în scop terapeutic iar utilizarea lor cu scop de tratare și recuperare duce la îmbunătățirea și menținerea mobilității, reduce până la dispariție durerile musculare și articulare, îmbunătățește forța și tonusul muscular.
Efectele procedurilor de fizioterapie sunt cele de calmare şi reducere a durerii, eliminarea inflamaţiilor articulare şi musculare, eliminarea contracturilor, relaxare musculară, antiedematoase.
Combinele noastre de fizioterapie conțin toate formele de curenti de joasă și medie frecvență ,vector interferential, galvanic, iontoforeză. Acestea au un soft ce determină calitea contactului electrozilor cu tegumentul pacientului pentru a evita arsurile sau un tratament incorect.
Terapia cu ultrasunete se efectuiază cu frecvențe cuprinse între 1 și 3 MHz, emisie continuă și pulsatorie, iar pentru un mai mare confort și eficiență asupra organismului, sonda de ultrasunet are funcția de preîncalzire.

Principalele obiective ale kinetoterapiei sunt următoarele:
  • Relaxarea
  • Corectarea posturii și aliniamentului corporal
  • Creșterea mobilității articulare
  • Creșterea forței musculare
  • Creșterea rezistenței musculare
  • Creșterea coordonării, controlului și echilibrului
  • Corectarea deficitului respirator
  • Antrenamentul la efort